Condiţii, principii şi tarife 

Principii si tarife

  1. Textul pentru invitaţie poate fi selectat de pe  saitul  (coreart.md )   sau din  alta sursa. 
  2. Textul selectat şi completat  va fi  trimis  pentru machetare la adresa de  e-mail:  (coreart.md@gmai.com,  sau   info@coreart.md) cu o identificare   (numele, telefonul, data  incheierii contractului).
  • Textele  vor fi acceptate  doar în formatul WORD.
  • Nu se acceptă liste pe hirtie, sub forma de imagine;
  • Nu corectăm, nu redactăm texte (greşeli, semne  diacritice etc.
  1. Textul machetat  îl vom trimite  pentru aprobare (cu 2-3 fonturi diferite). Variata selectată o veţi remite pentru  producţie.  Orice  schimbare dupa aprobare poate  invoca chieltuieli suplimentare.
  2. Preţul de livrare a invitaţiilor  include:  
  • Pretul invitaţiei;
  • Machetarea şi printarea unui text pentru toate invitaţiile  (pentru o comandă mai mare de 30 buc )
  • Asamblarea invitaţiei.
  1. Tarife pentru obţiuni suplimentare:
  • Personalizarea invitatiilor (printarea numelor de familie ) - 1 leu/buc
  • Printarea pe plic - 1,5 lei /buc (după testarea posibilitaţii)
  • Printarea pe verso - 1.5 lei/buc (după testarea posibilitaţii)
  • Machetarea mai multor texte,- 25 lei pentru fiecare text adaugator;       
  • Elaborarea machetei individuale a  invitatiei, plicului, etc - 100 lei /ora 
  1. Termenul de producţie :
  • Pentru varianta „Standart”  3-4 zile lucrătoare după aprobarea machetei.
  • Pentru varianta „Urgent” in timp de 24 ore  dupa aprobarea machetei.
  • Varianta „Urgent”  va fi taxata cu  un comision de 50 % din suma comenzii.
  1. Pentru printare  vor fi acceptate formatele: JPEG, PNG, TIFF, PSD, BMP.      Fotografiile cu rezoluie mică pot fi refuzate.
  2. Produsele  pot avea  tipărit pe verso logo-ul nostru.

      Note:

  1. Pentru producţie vor fi îndreptate doar comenzile confirmate.
  2. Preţul afişat pentru invitaţii şi mărturii  presupune utilizasrea cartonului, panglicilor şi a altor materiale decorative  expuse in poze.   Modificarea componentelor poate  duce la schimbarea pretului.
  3. Comanda minima este de 20 buc    sau  100 lei. Comenzile mai mici se refuză sau se taxeaza dupa tariful minim.
  4. Dupa finalizarea contractului se accepta nu mai puţin de 5 articole adaugatoare. Oferta mai mica se va taxa după tariful minim.

Condiţii contractuale:

  1. 1. Comanditarul declară că a făcut cunoştinţă şi acceptă condiţiile de producţie si livrare.  
  2. 2. Vînzătorul se obligă: să pregătescă obiectele comenzii în termenii indicaţi şi să le pună la  dispoziţie în    conformitate cu cerinţile  stabilite de acest contract.
  1. 3. Comanditarul se obligă:
  • Să achite plata pentru obiectul contractului în conformitate cu condiţiile prezentului contract;
  • Să returneze marfa închiriată in termenii stabiliţi. Să asigure integritatea mărfii In caz de    defectiune  va achita costul restabilirii;  Pentru returnarea mărfii inchiriate cu intirziere  poate fi   penalizat cu o amenda de pîna la  500 Lei.  La predarea mărfii în chirie Vînzătorul poate cere  un gaj ( sub forma de bani sau  document)
  • Să dea o arvună cu un preţ de piaţă nu mai mic de 30 % din suma contractului.

         Codul Civil Art. 633     Reţinerea sau restituirea arvunei:

 Dacă pentru neexecutarea contractului, răspunde partea care a dat arvuna, aceasta rămîne celeilalte  părţi. Dacă pentru  neexecutarea contractului răspunde partea care a primit arvuna, ea este obligată  să plătescă celeilalte părţi dublul arvunei.

     Notă:   La achitatrea totală arvuna poate fi luată în calcul.

  1. Prezentul contract poate fi modificat sau reziliat prin acordul preventiv al Părţilor.
  2. Rezilierea unilaterală are loc cu condiţia unui preaviz  în scris ( nu mai tîrziu de 2  zile după inregistrarea  comenzii  ), cu recuperarea cheltuielilor efectuate pînă la acest moment.
  3. Toate litigiile apărute în perioada de executare a prezentei Comenzi vor fi soluţionate de către Părţi pe cale amiabilă, iar dacă soluţionarea amiabilă nu este posibilă, aceastea vor fi oferite instanţelor de judecată din Chișinău.      

 Date Vinzător  :  Compal SRL,  Chisinau, bd.Dacia 44/5,  IDNO 1003600039127,   MD28ML000000222452500477. 

Comanda

  1. Comanda se poate realiza:
  • La oficiu; Chişinău, str. Columna 106 G                          Orele de lucru: 10:00 -  19:00
  • La numerele de telefon: 022 22 80 09,  068 68 02 68, 069 126 447;  Orele de lucru: 10:00 -  19:00
  • Pe saitul:coreart.md,
  • La adresa de e-mail:  info@coreart.md sau  coreart.md@gmail.com
  1. Comanda efectuată “ON LINE” va  include:
    • Numele sau  Codul produsului;
    • Un  număr de telefon;
    • Adresa de e-mail;
    • Alte detalii specifice (imaginea dorită, culoarea).
  2. La primirea comenzii vom  reveni cu un sunet la numărul de telefon indicat pentru a  preciza  toate  detaliile ce țin de produs, achitare  și livrare;. 
  3. Comanda va fi confirmată prin contract;
  4. Pentru comezile ON LINE, personalizate şi cu o valoare mai mare de 1000 lei, Vînzătorul poate cere un avans de 40 % din preţ.
  5. Comanda realizată  “ON LINE” va fi considerată   confirmată  DOAR dupa primirea unui mesaj de confirmare a contratuluii;

Note: Consumatorul nu poate denunta unilateral contractul de livrare  a produselor executate dupa specificatiile consumatorului sau  distinct personalizate 

Achitarea

  1. Plata în numerar;
  2. Plata transfer pe card ( detalii pe coreart.md )
  3. Plata in rate prin Iute-Credit
  4. Plata ramburs: Plata se efectueaza agentului firmei de curierat in momentul livrarii produsului comandat.
  5. Prin virament bancar: Pentru aceasta modalitate de plata va rugam să solicitati trimiterea facturii proforme. Livrarea produsului se face dupa intrarea intregii sume in cont.  

Livrarea 

  1. Produsul poate fi livrat la domiciliu prin curierat.     Tarife: În raza oraşului Chişinău  60 Lei:            În afara razei oraşului Chişinău  -  2,5 lei/km pentru tur-retur.

Note: Nu se accepta pentru returnare produsele  care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate,etc.